Običajno ko se vam pokvari fotokopirni stroj, telefaks ali tiskalnik, serviserja ni ravno pri roki, vi pa želite nujno poslati fax ali natiskati dokumente za sestanek, predvsem zaradi takšnih slučajev potrebujete:
-servisna storitev na zahtevo,
-vzdrževanje opreme, ki zmanjša možnost okvar,
-pogodbeno zagotovljen odzivni čas pri servisni storitvi,
-rok dobave potrošnega materiala isti oziroma naslednji delovni dan od oddanega naročila,
-originalni rezervni deli Xeroxove kakovosti,
-garancija za delovanje naprave za vse rezervne dele, skozi celotno obdobje trajanja pogodbe,
-zagotavljanje posodobitev programske opreme in licenčne podpore opreme.
Naši serviserji bodo pri vas v nekaj urah, saj imamo kakovostno in hitro odzivno servisno mrežo, če pa potrebujete urgenten servis, lahko po potrebi odzivni čas skrajšamo.Na opravljeno storitev in vgrajene delo vam nudimo 100 % garancijo. Servis in vzdrževanje opravljamo za vse znamke birotehnične opreme.

Ključna prednost vzdrževanja opreme s FSMA je v tem, da stranke ne nosijo rizika nenačrtovanih stroškov v primeru okvar, kar pomeni, da pri vzdrževanju ni nobenih skritih stroškov, obenem pa jim z aplikacijami, kot sta Chester in Smart-E, prihranimo čas pri naročanju potrošnega materiala, servisnih storitev in mesečnem popisu stanja števcev. Stranka prav tako nima skrbi z zalogo potrošnega materiala, saj za redno in pravočasno dobavo poskrbimo mi.
Potrebno zalogo rezervnih in servisnih delov ter potrošnega materiala, ki ga na zahtevo brez dodatnih stroškov dostavimo k stranki, FBS d.o.o. vzdržuje preko lastne servisne mreže.






